اخبار شرکتاخبار ویژهتله تایپگزارش تصویری

مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت چاپ و نشر بانک ملی برگزار شد

مراسم تقدیر از بازنشستگان شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران با حضور معاونان، مدیران و جمعی از همکاران شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران، مراسم تجلیل از زحمات 24 نفر از بازنشستگان شرکت چاپ و نشر که در پایان سال 1402 به درجه بازنشستگی نائل شدند با حضور معاونان، مدیران و سرپرست واحدها و همکاران برگزار شد.

در این جلسه بازنشستگان از دغدغه‌های خود در دوران بازنشستگی گفتند و خواهان توجه بیشتر به این افراد شدند همچنین اظهار امیدواری کردند، شرایط بازنشستگان به نحوی بهبود یابد که همکارانی که امروز شاغل هستند آینده خوبی را پیش روی خود ببینند تا بتوانند با تلاش و انگیزه بالا به کار خود ادامه دهند.

پیشکسوتان شرکت چاپ و نشر با بیان اینکه بسیاری از سازمان‌ها پس از بازنشستگی، ارتباط شان با افراد بازنشسته قطع می‌شود خواستار این شدند که در شرکت چاپ و نشر این ارتباط قطع نشود چرا که بازنشستگان همچنان خود را عضوی از شرکت می‌دانند.

در ادامه مراسم معاون مالی و اداری شرکت چاپ و نشر بانک ملی ضمن تقدیر از زحمات همکاران بازنشسته گفت: بازنشستگی ورود به مرحله جدیدی از زندگی است که می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق و با توجه به تجربیات گذشته این دوره را نیز شاد و پر قدرت شروع کرد و ادامه داد.

«عباس ترکاشوند» نخستین دغدغه بازنشستگان را حفظ عزت و کرامت دانست و افزود: تاکید ما همواره بر این بوده که شان پیشکسوتان در شرکت حفظ شود تا در این زمینه الگویی برای دیگر شرکت‌ها و سازمان‌ها شویم.

وی ضمن تقدیر و تجلیل از 30 سال تلاش همکاران بازنشسته گفت: حفظ شان و جایگاه پیشکسوتان و بازنشستگان بر همه ما واجب است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از دغذغه این عزیزان تا حد ممکن کاسته شود.

در پایان مراسم با اهدای لوح یادبود و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس از بازنشستگان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

لازم به ذکر سال گذشته بیش از 50 نفر پرسنل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران به درجه بازنشستگی نائل آمدند.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *