اخبار شرکتاخبار ویژهتله تایپ

افزایش 23 برابری سود شرکت چاپ  و نشر در سال گذشته / رکورد فروش شکسته شد

میزان سود شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران در مدت ۹ماهه که نسبت به سود ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی سال گذشته 23 برابر افزایش را نشان می‌دهدکه توانسته است رکورد سال گذشته را بشکند.

به گزارش روابط عمومی شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران، شرکت چاپ و نشر بانک ملی جز شرکت‌های با سابقه کشور در این حوزه به‌عنوان چاپخانه‌ای تخصصی با قابلیت‌های منحصر به ‌فرد، عهده‌دار انجام دقیق‌ترین پروژه‌های چاپی امنیتی است. با این وجود در چند سال اخیر وضعیت اقتصادی کشور این شرکت را نیز با فرازو فرودهایی مواجه کرد. که خوشبختانه سال گذشته و با روی کار آمدن تیم مدیرتی جدید، شرکت توانست به روزهای اوج خود بازگردد.

داشتن چشم‌انداز و هدف مشخص، تدوین یک برنامه منسجم و انتخاب استراتژی مناسب،از جمله برنامه‌های تیم مدیریت جدید بوده است.

همچنین سیاست‌های اجرایی کارآمد و تکیه بر توان داخلی سبب شده تا شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران بتواند در بخش تولید و فروش نقش مهمی را در بازار مصرف ایفا کند. به طوری که میزان سود این شرکت تا پایان اسفند به 73 میلیارد تومان رسیده  است.

میزان سود این شرکت در مدت ۹ماهه که نسبت به سود ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی سال گذشته 23 برابر افزایش را نشان می‌دهدکه توانسته است رکورد سال گذشته را بشکند.

علاوه بر افزایش 23 برابری سود خالص شرکت طی یکسال گذشته، میزان تولید شرکت نیز نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش داشته است که این دست‌آورد حاصل تلاش همه ی کارکنان، مدیران ، اعضای هیأت مدیره و بوده است.

از سوی دیگر شرکت در طول ۹ ماه گذشته توانسته است با جذب نیروهای جدید در جهت جوان تر کردن بدنه گام اساسی بردارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *