اخبار شرکتاخبار ویژهتله تایپ

سینا کارت به شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران واگذار شد / افزایش 100 درصدی ظرفیت تولید کارت های هوشمند

معاون برنامه‌ریزی، تولید و فنی شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران از افزایش ظرفیت تولید این شرکت با خرید و جانمایی دستگاه‌های شرکت سینا کارت خبر داد و گفت: با توسعه خطوط و جانمایی دستگاه‌های جدید شاهد افزایش 100 درصدی ظرفیت تولید خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران، مهران رنجبر با بیان اینکه شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران از مهم‌ترین و برترین شرکت‌های کشور در زمینه تولید انواع کارت‌های ساده و هوشمند از جمله کارت‌های پرسنلی، کارت بانکی، کارت سوخت است گفت: در حال حاضر واحد تولید کارت این شرکت در زمینه طراحی، چاپ و تولید انواع کارت‌ خدمات مختلفی به بانک‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی ارائه می‌دهد.

وی افزود: با این وجود اینکه در یکی دو سال اخیر شرکت با مشکلات و تنگناهایی مواجه بوده اما خوشبختانه از بهار سال گذشته و با اتحاد، تدابیر و سیاست‌های جدید و شناسایی ظرفیت‌های بالقوه تولیدی شرکت شاهد شکوفایی و رشد قابل توجهی در تولید شرکت بوده‌ایم به طوری که شرکت چاپ و نشر بانک ملی وارد فاز توسعه ای نیز شده است.

رنجبر با اشاره به خرید دستگاه‌های شرکت سینا کارت ادامه داد: یکی از اقداماتی که در حوزه توسعه شرکت انجام شده خرید دستگاه‌های شرکت سینا کارت بوده است، که تا چند هفته آینده دستگاه‌ها به شرکت منتقل خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی، تولید و فنی شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران با بیان اینکه دستگاه‌های جدید موجب افزایش ظرفیت تولید تا دو برابر سقف کنونی خواهد شد ادامه داد: علاوه بر این امکان تولید همزمان متریال‌های مختلف مانند پی وی سی و پلی کربنات بوجود خواهد آمد.

وی  اضافه کرد: اشتغالزایی و صرفه جویی در هزینه‌های زیرساخت با استقرار دستگاه‌های دارای توان تولیدی مناسب یکی دیگر از مزیت‌های توسعه شرکت است.

رنجبرگفت: الزامات فنی، مهندسی مانند زیرسازی، برق، هوای فشرده و… انجام شده و به زودی دستگاه‌ها در شرکت جانمایی خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *