اخبار شرکتاخبار ویژهتله تایپ مناسبتی

در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت چاپ و نشر مطرح شد: افزایش فروش و سود خالص این شرکت در مدت ۹ ماه

مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران برای سال مالی منتهی به30 آذر 1402 با حضور رییس مجمع، ناظر مجمع،حسابرس مستقل و بازرس قانوني و اعضای هیات مدیره شركت برگزار شد.

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت چاپ ‌و نشر بانک ملی ایران، مجمع عمومی عادی سالیانه مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران برگزار و از اقدامات در خور تحسین این شرکت در افزایش چشم‌گیر تولید، فروش و رشد سود تقدیر شد.

بر اساس این گزارش میزان سود این شرکت در مدت ۹ماهه به رقم ۷۳ میلیارد تومان رسیده که نسبت به سود ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی سال گذشته 23 برابر افزایش را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است سال مالی گذشته 12 ماهه بوده است.

از سوی دیگر شرکت در طول ۹ ماه گذشته توانسته است با جذب نیروهای جدید در جهت جوان تر کردن بدنه گام اساسی بردارد.

افزایش چندبرابر رفاهیات کارکنان، خرید و راه اندازی تجهیزات جدید، افزایش میزان تولید در بخش کارت و رول حرارتی از اقدامات ۹ ماهه این شرکت است.

مدیر عامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران در مجمع عمومی این شرکت گفت: نظر به تکلیف بانک ملی سهامدار عمده سال مالی این شرکت از ۲۹ اسفندماه به ۳۰ آذرماه انتقال یافت به همین خاطر عملکرد خوب این شرکت عملکردی ۹ ماهه بود که توانست رکورد سال گذشته را بشکند.

وی افزود: سیاست های اجرایی کارآمد و تکیه بر توان داخلی سبب شده است این شرکت بتواند در بخش تولید و فروش نقش مهمی را در بازار مصرف ایفا کند.

در این جلسه گزارش حسابرس قانونی در جلسه مجمع قرائت و صورت های مالی و گزارش فعالیت‌های شرکت برای دوره مالی منتهی به پایان ۳۰ آذر سال ۱۴۰۲ بررسی و تصویب شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *